Preverjanje in ocenjevanje
Pri pouku matematike se znanje preverja in ocenjuje pisno in ustno v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
V vsakem ocenjevalnem obdobju si vsak dijak mora pridobiti vsaj dve pozitivni oceni, od katerih mora biti vsaj ena ocena pridobljena s pisnim ocenjevanjem znanja. Pred vsakim pisnim ocenjevanjem znanja se znanje najprej preveri.
Kriterij ocenjevanja znanja pri matematiki in strokovni matematiki v programih NPI, SPI, SSI in PTI:
| % | OCENA | 
| 0-49 | Nezadostno (1) | 
| 50 – 59 | Zadostno (2) | 
| 60 – 74 | Dobro (3) | 
| 75 – 89 | Prav dobro (4) | 
| 90-100 | Odlično(5) | 
 
Opisni kriterij za ustno ocenjevanje znanja pri matematiki in strokovni matematiki v programih NPI, SPI, SSI in PTI:
| OCENA | OPIS MERIL | 
| Odlično (5) | 
dijak odgovarja samostojno,pravila zna utemeljiti tudi ob primerih,ob temeljnem znanju obvlada tudi vsebine, ki zajemajo znanje zahtevnejšega nivoja,zapisi na tablo so matematično korektni in urejeni,izražanje dijak je matematično dosledno,dijak zna dani problem razstaviti na elemente, pojasni odnose med njimi in jih ponovno drugače povezati v celoto,dijakova reprodukcija znanja je jasna in jo je mogoče prekinjati z dodatnimi vprašanji,dijak lahko naredi le manjšo računsko napako, ki jo zna z ustrezno utemeljitvijo popraviti,zna popolnoma samostojno izbrati in uporabljati dovoljene tehnološke pripomočke. | 
| Prav dobro (4) | 
dijak odgovarja samostojno,ob temeljnem znanju vsaj delno, s podporo učitelja rešuje tudi naloge zahtevnejšega nivoja,zapisi na tablo so v glavnem matematično korektni in urejeni,izražanje je matematično dosledno,dijak razume bistvo odnosov in zna naučeno tudi praktično uporabljati,njegovo znanje je celovito in utrjeno,zna razložiti matematične zakonitosti, analizirati zastavljen problem, posploševati in sintetizirati,zna samostojno uporabljati dovoljene tehnološke pripomočke. | 
| Dobro (3) | 
dijak odgovarja v glavnem samostojno, ob težjih primerih pa ob podpori učitelja,obvlada naloge temeljnega nivoja,znanje je na nivoju reprodukcije,znanje zna uporabljati le na zelo splošnih primerih,zapisi na tablo so občasno pomanjkljivi,izražanje je nekoliko površno in nedosledno,s podporo učitelja zna uporabljati dovoljene tehnološke pripomočke. | 
| Zadostno (2) | 
dijak obvlada vsaj znanja minimalnega nivoja,zna le osnovna pravila in zakonitosti,njegovo znanje je na ravni zapomnitve,razumevanje slabo, analize, sinteze in razlage ni,odgovarja ob podpori in vzpodbudi učitelja,zapisi na tabli so pomanjkljivi in tudi izražanje je skromno in nedosledno,pri reševanju nalog dela napake, potrebno ga je voditi, saj je nesamostojen,ob podpori in spodbudi učitelja uporablja dovoljene tehnološke pripomočke. | 
| Nezadostno (1) | 
dijak ne obvlada niti znanja potrebnega za doseganje minimalnih standardov znanja,izraža se zelo pomanjkljivo, zapisi na tabli so matematično nepravilni in neurejeni,dijak je pasiven, ne sodeluje ob pomoči učitelja ter ne poskuša in ne zna rešiti zastavljenih nalog,ne zna uporabljati tehnoloških pripomočkov. | 
 
Pri seminarski nalogi bomo oceno določili po sledečem kriteriju:
| OCENA | OPIS MERIL | 
|  | Seminarska naloga | Zagovor naloge | 
| Odlično (5) | ·        jasno viden načrt dela ·        zapisi so jasni, matematično korektni, urejeni, videz je estetski ·        dobro razumevanje osnovnih pojmov ·        jasno prepozna uporabnost podatkov in izbere najustreznejšo strategijo reševanja glede na situacijo ·        zna izbrati in uporabljati dovoljene tehnološke pripomočke ·        uporablja več različnih oblik in metod ponazarjanja ·        kreativno in izvirno razmišlja ter rešuje probleme ·        sklepanje je kreativno in brez napak ·        dijak lahko naredi le manjšo računsko napako, ki jo prepozna in odpravi ·        kritično presoja rezultate ·        jasno in učinkovito interpretiranje podatkov   | ·        Dosledno jasno in matematično korektno izražanje ·        nazorno in sistematično predstavi obravnavano vsebino ·        Predstavitev podkrepi z uporabo dovoljenih tehnoloških pripomočkov   | 
| Prav dobro (4) | 
zapisi so v glavnem matematično korektni in urejeni, primeren izgledUstrezen pravilen zapis, a pomanjkljiva pojasnilaprimerno razumevanje osnovnih pojmovzna samostojno uporabljati dovoljene tehnološke pripomočke.Prepozna uporabnost podatkov, a naredi manjše računske napake (ob pravilnih postopkih), ki jih prepozna in popraviJe delno kritičen do rezultatov.Pravilno razmišlja.Primerno interpretiranje podatkov   | V glavnem: 
jasno in dosledno matematično izražanjenazorno in sistematično predstavi obravnavano vsebinoPredstavitev podkrepi z uporabo dovoljenih tehnoloških pripomočkov   | 
| Dobro (3) | 
zapisi so občasno pomanjkljivi,izražanje je nekoliko površno in nedosledno,obvlada naloge temeljnega nivoja,znanje je na nivoju reprodukcije,znanje zna uporabljati le na zelo splošnih primerih,ob pomoči in podpori učitelja zna uporabljati dovoljene tehnološke pripomočke. Prepozna uporabnost podatkov, a naredi precej napak, ki jih ne prepoznaPomanjkljiv zapis, ki je neurejen, brez načrta, brez komentarjev.Razmišlja nekritično in le delno pravilnoDela manjše računske napake.Interpretiranje podatkov ob pomoči učitelja | 
Pomanjkljivo  matematično izražanjenazorno in sistematično predstavi obravnavano vsebinoPredstavitev podkrepi z uporabo dovoljenih tehnoloških pripomočkov   | 
| Zadostno (2) | 
zapisi so pomanjkljivi, neurejeni in tudi izražanje je skromno in nedosledno,dijak obvlada vsaj znanja minimalnega nivoja,zna le osnovna pravila in zakonitosti,njegovo znanje je na ravni zapomnitve,razumevanje slabo, analize, sinteze in razlage ni,pri reševanju nalog dela napake, ki jih ne prepozna in ne popraviob podpori in spodbudi učitelja uporablja dovoljene tehnološke pripomočke.Prepozna le posamezen podatek, slabo presodi uporabnost podatkov.Razmišlja le delno pravilno, naredi veliko računskih napak, ne prepoznava napak.Ni interpretacije podatkov kljub pomoči učitelja | 
Skromno matematično izražanjePredstavitev obravnavane vsebine je nenazorna in nesistematičnaPredstavitev podkrepi z uporabo dovoljenih tehnoloških pripomočkov   | 
| Nezadostno (1) | 
izraža se zelo pomanjkljivo, zapisi so matematično nepravilni in neurejeni,dijak je pasiven, ne sodeluje ob pomoči učitelja ter ne poskuša in ne zna rešiti zastavljenih nalog,dijak ne obvlada niti znanja potrebnega za doseganje minimalnih standardov znanja,ne zna uporabljati tehnoloških pripomočkov.Nekritičnost, napačno razmišljanje.Ni interpretacije | 
Izražanje je nematematičnoNe  predstavi obravnavane vsebinePri predstavitev ne  uporablja dovoljenih tehnoloških pripomočkov   | 
Dijak si lahko pridobi oceno tudi z drugimi oblikami dela in aktivnostmi (npr. projektno delo, sodelovanje in dosežki na tekmovanjih, referati, raziskovalne naloge, različni izdelki, …).
Glede popravljanja ocen se dijak posvetuje z učečim učiteljem in ocene čim prej popravi.
Pri zaključevanju ocen je dijak pozitivno ocenjen, če je bil pozitivno ocenjen iz vseh učnih sklopov, ki jih predvideva kurikul.
V primeru, da učitelj v času izvajanja pisnega ocenjevanja ali pri vrednotenju pisnega ocenjevanja identificira (prepozna uporabo nedovoljene aplikacije – le to je razvidno iz zapisanega postopka), da je bila naloga v pisnem ocenjevanju rešena s pomočjo aplikacije
Photomath inp., se nalogo točkuje z nič točkami.
V primeru dela na daljavo ima učitelj avtonomijo spreminjati vrstni red in obseg vsebin v okviru posamezne učne vsebine ter načine ocenjevanja.
Želimo vam čim več uspehov!